• PŘEPRAVA A DODÁNÍ
  • Záleží mi na tom, aby proces nákupu proběhl co nejpohodlněji. Pro přepravu proto využívám ověřené partnery, Zásilkovnu a PPL, kteří doručí Vaši objednávku spolehlivě a včas.

    • Doručení na výdejní místa

      Doručení na jakoukoliv pobočku Zásilkovny/Packety.

    • Doručení na adresu

      Doručení až k Vám domů prostřednictvím PPL nebo Zásilkovny na adresu.

  • Doprava zdarma
  • Tato výhoda pro Vás automaticky platí u všech objednávek, jejichž hodnota v košíku přesáhne 799,- Kč.

  • Platební metody
    • Platba online kartou

      Okamžitá a bezpečná úhrada, díky které mohu zásilku nejrychleji expedovat.

    • Bankovní převod:

      Platba probíhá standardním převodem na můj účet. Zboží odesílám ihned po připsání částky.

    • Dobírka

      Pohodlná platba v hotovosti nebo kartou kurýrovi/na výdejním místě při převzetí zásilky.

  • VRÁCENÍ PENĚz
  • Peníze Vám vracím bez zbytečného odkladu, a to zpět na platební metodu, kterou jste použili k úhradě objednávky (platební karta, bankovní převod atd.).

    • Vrácení peněz proběhne po obdržení a kontrole vráceného zboží. Vrácená částka zahrnuje kupní cenu a náklady na dopravu ke mně (ve výši nejlevnější nabízené dopravy).
    • Maximální zákonná lhůta pro vrácení peněz je 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
    • Dobírka

      Pokud byla objednávka placena dobírkou, je pro vrácení peněz nutné poskytnout mi číslo bankovního účtu pro zaslání částky.

  • PŘEPRAVA, REKLAMACE A ZÁRUKA
  • Doba záruky na zboží je 24 měsíců pro spotřebitele. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.

    • Poškození přepravou

      Při převzetí zásilku vždy zkontrolujte. Poškození mi oznamte do 2 kalendářních dnů.

    • Nahlášení vady

      Reklamaci nahlašte buď e-mailem na eliska@elyobchod.cz, nebo využijte kontaktní formulář níže.

    • Adresa pro reklamaci

      Eliška Maděričová, Kozmice 2, 29413, Strážiště.

Potřebujete s čímkoliv pomoci?

RYCHLÉ ŘEŠENÍ REKLAMACÍ A VRÁCENÍ