• VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZDARMA (14 DNÍ)
  • Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Náklady na přepravu zpět hradím já pomocí vratkového kódu. Tuto službu můžete využít v rámci ČR.

    • Informujte mě o odstoupení od smlouvy buď e-mailem na eliska@elyobchod.cz, nebo využijte kontaktní formulář níže (uveďte číslo objednávky).
    • Jednoduché vrácení ZDARMA

      Zboží dobře zabalte a odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Obsluze stačí nahlásit kód: 93364484. Obsluha vytiskne štítek a zboží je automaticky odesláno ke mně.

    • Peníze Vám vrátím co nejdříve po obdržení a kontrole vráceného zboží.

      Vytvořte novou objednávku na zboží, které chcete obdržet (urychlí to proces). Peníze za původní zboží Vám vrátím na účet.

  • VÝMĚNA ZBOŽÍ ZDARMA
  • Pokud potřebujete zboží vyměnit, postupujte stejně jako při vracení. Výměna probíhá formou vrácení původního zboží ZDARMA a vytvořením nové objednávky.

  • Pošlete původní zboží zpět (musí být nepoužité a kompletní) a informujte mě o tom e-mailem nebo přes kontaktní formulář.

    • Zaslání ZDARMA

      Zboží odneste na Zásilkovnu a nahlaste kód 93364484. Obsluha ho odešle ke mně.

    • Vytvořte novou objednávku na zboží, které chcete obdržet (urychlí to proces). Peníze za původní zboží Vám vrátím na účet.

  • VRÁCENÍ PENĚZ
  • Peníze Vám vracím bez zbytečného odkladu, a to zpět na platební metodu, kterou jste použili k úhradě objednávky (platební karta, bankovní převod atd.).

    • Vrácení peněz proběhne po obdržení a kontrole vráceného zboží. Vrácená částka zahrnuje kupní cenu a náklady na dopravu ke mně (ve výši nejlevnější nabízené dopravy).
    • Maximální zákonná lhůta pro vrácení peněz je 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
    • Dobírka

      Pokud byla objednávka placena dobírkou, je pro vrácení peněz nutné poskytnout mi číslo bankovního účtu pro zaslání částky.

  • PŘEPRAVA, REKLAMACE A ZÁRUKA
  • Doba záruky na zboží je 24 měsíců pro spotřebitele. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.

    • Poškození přepravou

      Při převzetí zásilku vždy zkontrolujte. Poškození mi oznamte do 2 kalendářních dnů.

    • Nahlášení vady

      Reklamaci nahlašte buď e-mailem na eliska@elyobchod.cz, nebo využijte kontaktní formulář níže.

    • Adresa pro reklamaci

      Eliška Maděričová, Kozmice 2, 29413, Strážiště.

Potřebujete s čímkoliv pomoci?

RYCHLÉ ŘEŠENÍ REKLAMACÍ A VRÁCENÍ